-.-,

Wohooo! Grey's anatomy idag!
Världens bästa serie. Som vanligt bänkar jag och mamma oss framför tv:n och kollar. Tråkigt nog så handlar det ju nästan mer om de andra karaktärerna än Meredith och Derek längre :S På tal om den snygga grisen.. jag blir så frustrerad. Varför kan han inte bara fria till henne, utan några besvär från varken hennes eller hans sida?
Izzie kommer sääkert dö. Det skulle inte förvåna mig, men jag blir ledsen om hon gör det. Jag menar, hon och producenten hade ju tydligen bråkat om hennes roll ochh hon blev hotad att hennes karaktär skulle få sluta eller någonting sånt. AJA, skit samma!

Jag uppmanar alla som läser: vill ni se ett riktigt bra program så kolla ikväll klockan 21:00 Kanal5 !!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0