13april- kusinmöte!

Hejhopp!

Till en början vill jag bara fråga: Hur underbart har inte lovet varit då?
Kompisar i massor och fester i massvis..! Underbart väder, sola, ingen skola.
Det finns inget bättre helt enkelt. Men det jobbiga är att man vet vad som väntar en när man kommer tillbaka till skolan.
Prov, prov, prov och inlämningar. Redan första veckan har vi en inlämning i svenska. Ja menar,hur kul är det? Man har ju intet direkt tid eller ork att plugga på lovet.

Igår blev det filmkväll med Veronica, Martin och , Magnus. Filmen var väl okej, men veronica och martin var heeelt döda.
veronica hade sovit  tre timmar på natten och martin hade tydligen varit uppe i ungefär 25 timmar, lyckat säger jag (y)
Eftersom att dom två var så tråkiga så gick jag och magnus till blacken i stället och fortsatte filmkollandet, mycket trevligt.
eller aa, filmen var ju absolut ingenting för mig. Typisk killfilm. Men, men strax efter tolv åktejag hem till lilla möllse igen! :)

Idag bär det av till mina kusiner; min ena kusin fyller  20 år, och så ska vi träffa min nya kusin ellen ska blir kul :D älskar bebisar ! Jag fick uppdraget av mamma att köpa barnkläder. Och lyckades jag inte bra? jooodå!

Men, men nu ska jag äta bullar och mjölk och sedan göra mig iordnign :D pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0