6april -första inlägget!

Hejhejhallå!

Vad skönt det känns att man äntligen har fått ordning på sin blogg. Har haft en annan innan men jag tyckte att det behövdes en nystart. Jag har Madeleine att tacka för designen, tack så jättemycket blev jättenöjd!

Sitter och funderar på vad som krävs för att man ska betraktas som speciell. Förstår ni vad jag menar med det?
Såklart, alla är speciella men .. nej det är svårt att förklara. Tolka det som ni vill :)

Imorse var jag och tränade i Dalsjöfors i 1,5 timma och det känns ju så skönt när man är klar, eller hur? Hälsosam.
Men det förstördes senare på dagen när jag träffade anna. Då köpte glass i kiosken och sedan vandrade vi ut i skogen och hade en liten photoshot (jag lyckas inte komma på stavningen). Det blev en del riktigt fina bilder som kommer senare!

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och simma!
Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Lizzan :O vi ska inte tala om va du åt innan jag, kom när du kollade på film ;)

2009-04-07 @ 09:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0