ZzzZZzzZzzz...

Godkväll!


Nu har man äntligen skrivit klart det sista på renskrivningen av textanalysen!!
Jag har sedan jag kom hem (kl: 16) pluggat inför idrottsprovet som vi ska ha imorgon till och med kl:20:30.
Därefter lagade jag mat.. klockan blev halv tio. Sedan satte jag mig och skrev rent!! Ständigt fullt upp! full rulle som man säger. På tal om rulle.. kebabrulle hade inte suttit fel just nu!

Vi slutade för övrigt skolan klockan två och då åkte jag hem til Beckan och solade och heeelt plötsligt blev hon sugen på att grilla korv och det smittade av sig väldigt snabbt!! Gott var det i alla fall. I alla fall dom första. GRILLAT KORVBRÖD <3 Det var en höjdare ;)


Dagens citat vann utan tvekan Beckan:
B:
aa och så sa johan ven och jag bara: va? ofta inte någon vet vad ben är?!
Aa och så sa han säga nej inte ven utan ben. ... eller nej vänta inte ben utan ben så ska det vara... NEJ MEN VAD FAN!! vad heter det? hjälp mig!
L: hahahhaahha, det ska nog vara "inte ben utan ven"!! xD



Beckan i ett nötskal. Vi fick oss ett gott skratt i alla fall!
Men nu ska jag sova, måste ju ha lite kraft och minne till provet imorgon.
Godnatt&kram!





Kommentarer
Postat av: Beckan

hahah, jag har det inte alltid lätt ;p

2009-04-24 @ 08:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0