090803

Jag har bloggtorka..

Kan ju säga att jag försov mig i morses, jag skulle gått upp när klockan ringde halv sex. Men, såklart så vaknade jag vid 6 istället! :O inte bra inte bra. Jag fick panikartat springa runt i hela huset för att hinna klart med allt på en halvtimma. Då snackar vi mata djur, klappa dom, läsa tidningen + äta frukost, badrumsvistelsen som vanligtvis tar ca 20 min, klä på mig, packa väskan, just det.. göra mackorna och ta ut moppen och köra iväg. Ja, det är mycket på lite tid för en tidoptimist som jag! Men jag klarade det nästan, det blev fem extra minuter. Men fem minuter, jag menar hallå? det är ju ingenting! ^^,

Aja, började iallafall klockan sju idag så dagen har gått ganska så snabbt. Dagen hade sina höjdpunkter och aa,, de mindre bra, eller tja, roliga. Beckan, you know what I mean xD Blääää! jag dööör. Jaja, jag har faktiskt hunnit träna idag också. Duktiga mig :)  plus lite till.

Nu ska jag palla mig ner till mormor och leka häst åt mina kusiner (tvillingarna). Bli inte förvånade om ni ser mig på stan någon dag och jag har gipsade armar. Det är för att de har gått av medan de satt på mina armar! Nej nu är jag elak. De är inte tunga eller så, eller jo, men inte tjocka. Jaja, Nu är det såhär att jag är inte van vid att bära omkring på barn. Det är min ursäkt! hihi. VI hörs senare, kanske.

NI tog första raden på största möjliga allvar va? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0