090809

Nu är jag hemkommen ifrån färgelanda cup igen. Jag vet att ni har saknat mig!
Ja, vad ska jag säga om vistelsen där? ..skitkul tror jag att ordet är. Vi har spelat som aldrig förr. Spelet var jättebra. Vi vann allra första matchen på fredagen med 3-1 mot Näset. Sedan första matchen på lördag, som för övrigt spelades 11:10 vilket resulterade i att vi fick gå upp kvart över 6, förlorade vi med .. nej det kommer jag inte ihåg, men typ 0-2 eller någonting sånt. Tredje och sista gruppmatchen vann vi med 2-1 mot Kållered. För er som inte visste det så förlorade vi mot dom förra året i B-finalen. Så det var kul med revansch. Tränaren var skit jobbig, han skällde ut domaren efter matchen eftersom att han ansåg att han dömde fel heeela tiden. Jobbig prick, skällde på sina spelare, våra spelare, våra tränare. You name it.

Vi gick iallafall vidare till kvartsfinal mot Lindomens andra lag, eller vad de nu hette. Vi vann med 1-0 :o) Sedan blev det semifinal. Ni förstår inte hur nära vi var att komma till final. Det återstod 2 minuter av matchen och vi ledde med 1-0, en farlig poängställning. Då kvitterar de. Sedan blev det förlängning och de fick en straff. Gissa hur!? jo genom att en tjej filmar i straffområdet och alla utom just domaren ser att det är en filmning, den sämsta ever. Hon dök verkligen! MAAH.

Jaja, en tredjeplats är inte fy skam. SPeciellt inte om man jämför med placeringen som vi fick förra året! Det fanns massor av snygga killar förresten, vi gillar't!! Och mindre kul.. massa fjortisar. Blä.



Dagiset som vi bodde på hade ett ABC alfabet på väggen, ni vet, A = apa, B = banan och så vidare. Men denna, denna var så jävla klockren så det var inte sant! xD Den längst till vänster, K = dromedar? xD



Denna är lite smårolig också! ursäkta storleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0