090814- wow, årets bloggtorka?

Wow, snacka om bloggtorka. Det är inte kul alls, känns inte bra.
Nu iallafall har jag kommit igång lite smått, jag vet iallafall vad jag ska skriva och vad som händer.

Just nu sitter jag och kollar på Project runway, jag blir verkligen inspirerad av deras kreativitet och fantasi. Tänk om man vad lika begåvad och hade kunskapen att kunna sy :O drömma kan man iallafall göra. Herregud, jag kan ju knappt klippa till ett par jeans till shorts! haha.
Om en liten stund kommer min kära syster hit, mycket trevligt! :o) tyvärr kommer jag inte se så mycket av henne eftersom att jag senare kommer dra mig till Beckan och ha det trevligt. Men innan jag beger mig så ska jag äta lite, det blir smaskigt grill!

Förresten så var det sista dagen på jobbet idag, det känns faktiskt tråkigt fast ändå skönt. Jag kommer sakna galenskaparna väldigt mycket, kommentarerna, skratten, personligheterna osv. Vem vet, kanske söker man sig en tjänst nästa år också? värt att fundera på. Vi hörs snart!




/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0