090817 - knutor i ryggen/axlarna och omättad tröst efter loka!

Aaaaaj! varje gång jag rör mig stelnar ryggen/axlarna till och man känner vartenda liten millimeter av de. Knutorna. De förhindrar min rörelseförmåga, kanske inte det bästa när man ska träna eller vad säger ni? Det gick ganska så bra ändå. Jag har precis kommit hem ifrån dalsjöfors där jag har tränat. Gick upp tidigt som attans för att åka med mamma till d-fors och jag var allt annat än taggad. Mer taggad på att sno på mig joggingskorna faktiskt. Såg ni vädret imorse så märkte ni kanske att det inte var så trevligt. Då kanske ni förstår hur ickesugen jag var på att sno på mig skorna och bege mig ut och springa. Alltså måste det också säga sig själv hur icketaggad jag var på att gymma. Till något lite mer intressant..

Ska till stan med helium-mona imorgon, jag måste ha ett par leggings som jag har hittat. Kanske också att jag köper en t-shirt. Är sugen på ett par skor också, men jag ska se vad mamma säger om den saken.. det är pumps.. tror jag xD Shit tha' same. Detta var antagligen inte speciellt intressant.. jaja. Ska fixfixA lite nu. Vi hörs! Pööösss

/ LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0