en dag på stan

pust och stånk.
Nu har jag kommit hem ifrån stan. Har varit och köpt saker med mamma. Hittade en fred perry väska inne på MQ och jag var också ute efter ett par skoletter eller vad det nu heter men det hittade jag inga som jag ville ha. Eller aa, jag fick väl inte titta åt det håller där det stod klackskor med högre klack. Hon tycker inte att jag ska ha det eftersom att jag opereras i oktober och kommer då inte kunna gå med dom på ett tag. Jag var skitsur ett tag och när jag inte hittade några andra ochjag inte hade fått någon mat så hade mitt humör nått botten. Jag var gråtfärdig, så trött var jag, och hungrig..!

Det blev en del saker ändå, inte mer till mig, men det blev en ny matta, kuddar, kort, mat.. just det, jag ljög.. jag köpte mappar och pennor också. Jaja, massa shit blev det iallafall.

Jag kommer somna tidigt ikväll, det är en sak som är säker!

Bloggar mer när jag har fått lite mat i mig, och kaffe! Eller så blir det senare, vi får se!

/ LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0