förberedelser.

Här sitter jag och har precis kollat hur helgens väderprognos ser ut i färgelanda. Jag kan lova er att det ser väldigt bra ut! Lagom väder för fotbollsspel (även fast jag inte kommer att deltaga) och spana efter snygga killar, självklart utan tröjor. Vi hoppas starkt! Jag sitter och funderar vad man ska ha för väska, vilket ser bäst ut? fotbollsväskan eller en resväska? okej, det låter bättre med fotbollsväskan men jag kan lova att den är otymplig och rymmer inte så mycket som man kunde önska :S :O Aja, jag får väl börja ta fram saker innan mina föräldrar kommer hem och märker att jag sitter och bloggar och inte gör det jag ska :O världen går under! ;O

Har varit inne i stan med mickan och jenny. Vi kollade på Baksmällan. Vi höll på att dö av skratt! Rekomenderas starkt! Efteråt var det stan och träffa människor som man inte sett sedan minst ett år tbx. Det var trevligt! :O)
Nej, fy Lizette, nu får jag bege mig mot rummet och garderoben! Ska till färgelanda med fotbollslaget för er som inte fattat det! ;D See yah

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0