Gammalt och upphittat

Sitter här i Dalsjöfors vid sångfågelns dator och uppdaterar för att ni ska kunna njuta av mitt liv just precis så som det är just nu! Generöst va? ;o) Sköööj, mohaha. ni måste tycka att jag är sååå intressant.

Nu har min blogg fått en absolute make over. Vad tycker ni? godkänt eller underkänt?
Det är självaste Linno som kom på idén att ge min blogg ett nytt utseende. Eftersom att jag är sååå teknisk på att fixa header osv så överlät jag det till Linno och hennes PS.

Till någonting annat..., jag börjar få ont i huvudet av att sitta såhär nära linnos 24tums data/tv och skriva. Dessutom är ljuset otroligt stark, shit. Hej och hå.
Förresten, ni som har letat röva av er för att försöka hjälpa mig att hitta min träningströja (lagtröjan) så kan jag säga er att ni kan sluta leta. Den var hos linno xD Sedan ungefär.. tre månader sedan. Skööj.

Nej nu får jag tagga roliga inlägg. Sånna har inte kommit på ett tag :O Skärpning Lizette. För er skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0