girls night.

Hejhejhallå!
Nu sitter jag med tjejerna omkring mig. Snacket går varmt. Det var länge sedan vi träffades allihopa så det känns bra att samlas igen. Linnea ska börja skolan imorgon i Arvika och ska upp tidigt imorgon, stackarn :S halv sex skulle hon tydligen åka. På tal om skola: det ska tydligen vara skolfotografering för omvårdnad på onsdag eller torsdag.. helt beroende på vilken klass jag hamnar i :O Usch vad hemskt, vi känner ju inte ens klassen och helt plötsligt ska vi fotograferas tillsammans. Jaja, problematiskt problem nr 1 ;D

Imorgon kommer jag att uppdatera med bilder ifrån idag och likaså bilder ifrån gårdagens shoppningtur med Jenny w. Vi ses ;D

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0