ingen kommentar!

Alltså ärligt talat! jag blir så trött på människan. Vi kallar personen nr69. Det känns som ett bra namn på personen! 
En handmassage kan väl inte ge fel signaler eller vadå? Det var iallafall en viss person (som vi kallar grönis) som såg mig och nr69 massera varandras händer. Vi hade extremt tråkigt och var riktigt trötta. Grönis såg mig när det var min tur att massera nr69:s hand. När nr69 gick iväg för tillfället så frågade grönis om jag, jag citerar: "är förtjust" i nr69. Va? Hell NOOOO! vad tror grönis egentligen. Inte min typ! åååh, jag dör. Måste människor alltid tro så mycket?! Tydligen var det ganska lätt att göra det enligt grönis men jag menar hallå. Jaja, nyfiken kanske. Jag kände att jag var tvungen att skriva av mig! :) Suck*.

Nu känner jag mer obekväm än innan :S xD kill me. Eller nej, gör inte det. Men ärligt talat. Vilka frågor jag har fått besvara de senaste dagarna! None of your business!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0