minne för livet, gamla bilder ifrån stockholmsresan tidigare iår! I miss it, a lot!


Brevinskastet vid björns säng. Ett trevlilgt sätt att vakna av inte sant? ;) tydligen så tyckte inte han det! ;O


Påväg upp till stockholm  med pärlan och en segelbåt på taket xD MINNE FÖR LIVET.


Ja vad var klockan? åtta- nio på morgonen en söndag och vi kunde verkligen inte hitta ett enda café/ konditori som var öppet. Hallå.. när äter ni stockholmare frukost? TYDLIGEN INTE SAMMA TID SOM OSS BORÅSARE! Men efter en lång stund vandring så hittade vi tillslut ett konditori, dyrt var det.


Cooling, jag vet!



Jenny, sisen -the one and only - utanför Wayne's där björn bodde. Lyyyx. Han bodde dessutom över Bobbys, yes, den Bobby, hårsalong. Tyvärr såg vi inga kändisar, inte ens någon Bkändis.


haha, så jävla kul. En indisk resturang på söder tror jag att det var, de hade så jävla fula målningar påå väggarna XD Jag glömmer aldrig när Björn som är typ 2,10 ställde sig upp och slog i huvudet i taket xD hahahahaa


Medan the grabbs gick på nattklubb så satte sig jag och jenny på mcdonalds och åt glass, mums :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0