Mjölksyyyyra :O:O

MAHH GHAAAD.. mina armar! Trodde inte att man kunde få mjölksyra i armarna av att fläta. Tydligen kunde man det. Jag har suttit flera kvällar i rad och studerat ut hur Micromiss gör sina inbakade flätor. Idag bestämde jag mig för att göra ett försökt. Tja, det är mer .. 11:e försöket och nu börjar det lika någonting. Eller aa en fläta iallafall, dock ser det ut som piss! Fasen vad svårt det är i början. Tränar som tusan för att det ska bli lyckat.
Imorgon är det släktträff uppe på målevi för våran del. Släkten på mammas sida, hennes bror och hans familj, hennes kusiner och deras familjer och våra tredjedelskusiner kommer dit och aa massa. Så jag tänkte försöka på en lite snajsig frisyr. Vi får se hur resultatet blir. Lyckas jag så sätter jag in en bild annars skiter jag i det ;) Nu börjar mjölksyran lägga sig, bäst att passa på att försöka igen innan jag glömmer av tekniken igen!

Pussssshej, vi ses!

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0