morgon igen

Godmorgon ni fina läsare,

Jag har precis vaknat av en minst sagt underlig dröm, någon slags diamantjakt med, om jag inte såg fel, cruela de vill (stavning?) och maaassa snygga killar xD haha, den var minst sagt underlig. Nu sitter jag och är halvdöd i sängen, tror att jag börjar bli förkyld eller någonting. Har ont i huvudet och i min hals känns det som om ett löv ligger och skaver konstant. Buuu!

Igår vaknade jag upp hos Beckan efter att ha gått och lagt oss vid fyra. Mamma ringde kvart över ett och väckte mig! Haha, uuups! xD Så halv tvådrog jag hemåt, duschade, åt pannkakor och gjorde mig i ordning. Klockan fyra gick vi till mormor för att grilla. Där träffade jag kusinerna och min morbror och hans fru :) vi hade riktigt trevligt! och jag fick leka och springa massa. Dessutom fick jag bära tvillingarna, en på varje arm, ett bra tag så nu har jag verkligen ont i armarna!! Måste hitta kontakten så att jag kan föra över bilder till datorn. Ska leta nu soo see yah later!

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0