bilder ifrån lucia


foto: Emanuel Mähinen

 Hejhopp!

Igår var det sista uppträdandet med Toarps lucia och det var på målsryds dagis. Efteråt hade vi avslutningsmiddag och så fick vi lite saker av damsektionen. Pengar, luciastaty, cd-skiva och kort. Här är några bilder ifrån CD:n. Tycker väldigt mycket om de två första, eller vad tycker ni? väntar på lite andra bilder ifrån olivia nu.
Sedan bar det av till mormor och morfar för kalas. där träffade man morbror m. familj och systra mii m. fästman :)

Min farbror och hans familj var här idag, det var kul att träffa dom för det var ett tag sedan. Hoppas att jag får träffa min faster m. familj någon dag också, då har man träffat hela släkten menar jag :)

Imorgon blir det julbak, mysigt värre :) har ni gjort någonting sånt än, eller kommer det kanske senare?

Lööööv
Lizette ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du måste nog skriva vem som har tagit dom om du lägger ut dom på nätet tror jag..

2009-12-19 @ 22:17:51
URL: http://luunea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0