Bu&bä

Bu&Bä
Ja ungefär så har det varit idag. Upp och ner. Men mestadels uppåt, däremot så har det hänt saker som jämnar till de saker som är upp. Saker som till exempel att detta var min sista dag på min APU. Det känns konstigt att inte få se de söta vårdtagarna längre. Det är någonting speciellt med vissa av dom. De har väl alla sin charm, men just vissa personer. Vissa fick jag inte ens säga hejdå till :( tråkigt.

Men jag fick höra fina ord från lite varstans och jag har ju fina minnen därifrån och speciellt kunskaperna som jag fått är ju guld värda! :) Fick en fin present ifrån min handledare också, en plånbok ifrån Friis & Company + en studiebibel. Det är inte fy skam ;)

nu ska jag kolla dagens nya inköp som pappa köpt!! :)
Pööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0