tråkigt värre.

BLÄÄÄ!

uscha, nu sitter jag hemma och tjockar mig med äckel-ostbågar, det är liksom det enda som finns hemma just nu. Jag är så sjukt trött på att sitta hemma, så jag försöker desperat hitta någon kotte att spendera min kväll med. Det går ju inte för väl just nu. Jag vet inte hur längesedan det var sedan jag var ute sist. Det känns som en evighet. Men å andra sidan, jag har ju jobbat nästan varje helg så det är inte så lätt ju.

Nej, kolla era mobiler när ni läser detta! Jag tycker ju inte att jag får några svar av någon :(
Uscha. jag vill ut, jag vill ut. Jag ska ut nästa vecka i vilket fall som helst ;) weei.
Nej. men nu blir jag putt. Jag vill ha svar!!!!! NU!

maah. Aja, vi hörs kanske senare om jag inte får något svar. blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0