!!



* Mysiga vinterdagar med kompisarna :)

Ja, det säger ju sig det mesta själv va? Vara ute i snön och leka eller fotografera och umgås, prata. Sedan när man kommer hem så äter man god mat och dricker varm choklad och pratar ännu mer. Ja jag kan göra listan ännu längre men låter det vara som det är just nu.


* Julafton

Dock ska man kanske se bort ifrån stressandet med att hitta de perfekta julklapparna?! x)
Annars, massa snö, kyla, paket i överflöd, tända brasan osv osv. Finfint helt enkelt :D Släkten samlas, äter god mat. Alla presentkort och pengar som bara skriker efter att spenderas på mellandagsrean! Ska jag fortsätta? (a)








* Finns det ens någon kategori för sånna?
   (störda ungjävlar kanske passar?)


Vad är det för fel på folk egentligen? Just nu är jag fruktansvärt jävla irriterad. Ingen, ingen ger sig på mig eller min släkt, då får dom ett helvete. Vad är det som är så svårt att fatta egentligen? Get the fuck of! Jag menar det verkligen!

Inte nog med att de står och kastar på förbipasserande bilar som blir skitskraja av den plötsliga överraskningen, utan de måste dessutom ge sig på folk som går förbi. Nu skiter jag faktiskt i vad detta tolkas som, de får tro vad fan de vill. Jag har yttranderätt i detta landet! Jag skojar inte när jag säger att jag var 10 sekunder ifrån att gå fram till dom och slå till dom och fråga vad fan de ville mig.

Ni fattar att jag är jävligt irriterad nu va? ingen ger sig på Lizette Carlson. Ingen.
Varför inte skaffa sig ett riktigt liv och sluta ge sig på folk? om de nu tycker det är så jävla kul så kan de väl göra samma saker när jag har andra kompisar med mig också? varför ska det vara så jävla roligt att göra folk irriterade? tycker de att det är roligt att vara hatade? tydligen. Fattar ni vilket temperament jag har just nu? Aggression på hög nivå. Väldigt smickrande faktiskt! Ja, väldigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0