feel the xmas feeling

Hej hopp.

De som tycker det är skönt att äntligen ha jullov räcker upp en hand!! .. okej jag misstänkte nästan det! jag också.

Om en liten stund så ska jag ut med brudsen och lussa för sista gången. usch.. det lät det.. sista gången. tråkigt :(
men först: pyttipanna :)

igår var det fullt upp med att pynta julgranen och pynta i mitt rum. Har inte hunnit göra det förräns då. Det är ännu inte helt klart, måste bli nöjd ju.

Här kommer lite bilder:



Varför inte pynta mig istället? passar bättre eller hur?



Julstämningen var på topp :) massa snö



Ja ni förstår ju själva..




tomtar och granar och massa mys


7

varför ser det alltid ut som om man har jättestor rumpa som dessutom har blöja på sig när man har sånna här byxor? inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0