Funky Town gillar Luunea (y)


från Funky Town's gästbok


hahahaha, jag var bara tvungen att kolla upp detta. Förra fredagen så var (nästan) hela luciatåget på självaste Funky Town och åt sig feta på pizza.
Sasa sa att Luunea hade skrivit på sin blogg (eller nått sånt) att hon ville att Sasa skulle ta ett kort på henne nästa gång hon åt en Stejk med pommes. Så nu när jag kom på det ... SHIT!!! (okej nu började våran ljusstake brinna :S .. tur att man har mig i närheten då). Aja, tillbaka till ämnet :) När jag kom på vad han hade sagt så var jag bara TVUNGEN att kolla upp vart han hade fått det ifrån. Så här har vi det.. i Funky Town's gästbok!! xD haha, lite kul är det allt! c(: hihi.

Frågan är den .. vem fan är Kalle som har skrivit det då? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0