In the lane, snow is glistening



Hejhopp där ute i snön!
Ojojoj vilket väder vi har, shieet!! :D helt underbart.

Idag blir det mys ute i snön med anna och veronica. Jag har planerat dagen nu, ikväll kommer flickorna hit och då ska vi göra varm choklad, dra på oss varma kläder och dra ut i snön i dagisbacken och åka pulka :) ska bli riktigt kul. Bli en liten skitunge/dåre i backen igen mohaha. Om ni bara visste vad jag längtar :D

Sedan senare framåt kvällen, när vi är riktigt frusna och trötta, så drar vi hem till mig igen och äter ris á la malta och kollar film. Då hoppas vi att pappa eldar i kamin också :D det kommer bli en toppendag helt enkelt!!

Nej, nu ska jag leta fram lite julfilmer att fördriva tiden med. Om en liten stund så ska jag dra på mig varma jackan och rejäla skor så ska jag ta en liten promenix i snöovädret! myys.

Vi hörs senare, eller imorgon. Det får vi se helt enkelt, bilder kommer iallafall ifrån kvällen någon gång!!
Pöösssss mina små snögubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0