julbak = grym julstämning (:




Hallå där ute!

Snart ska jag dra mig mot min säng, ska upp tidigt imorgon och träna, men först tänkte jag tala om vad jag har gjort idag.
Jag och min mamma har hållt på med julbak! gud så mysigt det är (: man får verkligen julkänslor av det, massa julgodis, julmusik och snö utomhus (dessutom snöade det). Helt underbart, det kunde inte bli bättre helt enkelt. Vi har gjort pepparkakshus (som för övrigt blev skitbra ANNA) bild kommer imorgon, smaskiga rocky road, fudge och feminuterskola :) mums säger jag bara! :D Det blir en bra jul ska ni se!!
Visst var jag fint klädd med julförklädet? hehe.. det kan ju diskuteras så klart..

Ja, imorgon blir det ju träning som sagt följt av att jag ska möta upp Anna och köpa de allra sista julklapparna och förhoppningsvis hitta lite nitar på furulunds, hoppas! Alltså Anna.. så vill jag till knalleland (a) hihi.

Nej vet ni vad? nu är det dags för en (natt)macka, packa mina träningskläder och tillsist sängen!!
Måste ladda inför imorgon, tänk på all energi som ska göras åt då? både träning och shopping.. inte lätta tider ;)

Pusss sötnosar ,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0