peppa, peppa, peppa ...




Godmorgon era små vinterrumpnissar,

Har varit vaken av och till sedan kvart över sju och jag hade lite tid över så jag tänkte att jag hinner uppdatera lite innan jag åker.

Snart ska jag och mamma ner till mormor& morfar och låna deras bil. JA, vår är sönder.. säg vad som funkar på detta stället för det blir betydligt mycket svårare att tala om. Mamma ska skjutsa mig till g-hester där jag ska ta bussen in till stan för lite work out. Det är synd att bussarna inte går oftare härifrån, då hade man inte behövt gå upp riktigt så tidigt.

När jag åker buss så lyssnar jag alltid, och då menar jag alltid, på musik. Nu har jag fått lite nya låtar också och när jag skulle lägga in dessa igår + ladda den via datorn så hittar jag väl inte den NEDRANS sladden!!! irriterande eller vadå? nu måste jag sitta och vänta på bussen, plus att jag måste sitta på bussen helt utan musik. Det är nästan så att man avlider!! :(

*Suck*, aja jag får väl försöka ta mig igenom detta utan musik helt enkelt.. hemska tanke.
Nu ska jag ta på mig lite kläder och sedan måste jag pysa!
Bilder kommer i eftermiddag, titta in då vetja ;)
Pööösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0