snööööö :O)

Hallu era små snögubbar :)

Å vilket väder, snösnösnö. Kommer förmodligen aldrig få nog av det helt enkelt, lövely säger jag bara. Sitter vid tv:n just nu och försöker vakna till. Vaknade tidigt i morse av att min lampa jämte sängen var tänd. Somnade visst med den på mitt i mina fulla tankar och funderingar, hehe. Så när jag vaknade i morses så var den på som sagt. Den släckte vi snabbt och somnade om, myys. Sedan vaknade jag igen tjugo i elva av att Mamma Muh (min faster) ringde och ingen annan var hemma. Så jag flög upp ur sängen och sedan var det för jobbigt att gå och lägga sig igen! Tur att kaffe kan lösa sånna trötthetsproblem ganska snabbt ;) mohaha.

Om ca en timma så kommer både Mamma Muh, hennes man och min pappas moster hit. Dessutom kommer också jennyw hit :O) det blir skööj! Jag och Jenny ska ut och ta lite kort på det fina vinterlandskapet. Hennes pappa är väldigt duktig på att ta kort och många av hans kort har varit med i BT många gånger. Så Jenny ska låna kameran av han och, vem vet, vi kanske lyckas vi också :) haha.

Här kommer några av Martins bilder som är publicerade i BT.
Visst är de fina?


|| Foto: Martin W Carlsson. Bilder tagna ifrån bt.se ||



Vi hörs senare!!
Pööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0