totalt bortblåst.

men neeej vad är det som inte funkar?
jag blir så trött på mig själv. Jag har gjort klart alla delar i filmanalysen nu, enligt Aristoteles grundmodell. Men nu så ska jag skriva om handlingen och det är helt tomt. Jag har handlingen i huvudet, hur jag vill skriva den, men det blir bara nått ord på datorn. Jag kan inte få ner det på papper.

När jag sedan läser hur läraren ville att man skulle skriva det andra så blir det bara jobbigt. Man ska skriva det i en sammanhängande text så att den som läser ska inte behöva ha tillgång till uppgiften utan aa, ni måste fatta vad jag menar. Egentligen skulle detta inte varit ett problem om det inte vore för de där ***** smådetaljerna som promt ska vara med! typ vilken stämning, musiken.. sånna saker. Det går ju inte att göra en bra text utav det.. eller hur ska jag ens förklara? nej jag vet inte längre vad jag håller på med. Jag har haft nästan en hel dag på mig och jag tycker inte att jag har kommit någon vart och d har jag inte ens suttit 30 minuter sammanlagt på internet. 
 jag gillar inte läget jag är i just nu. inte alls. uscha. nej nu skiter jag i detta och jag måste fokusera, konsentrera mig!!! det ska gå!

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Henrik

aristoteles grundmodell?

2009-12-11 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0