a life without it's misstakes, what kind of life is that?

Haha, mohaha.. snacka om weirdO, det ringde nyss på hemtelefonen och det var någon som ville prata med pappa, typ någon säljare eller skit. Men iaf, han började prata innan jag ens hade satt luren vid örat!? xD haha, det var gaaanska så kul! hahahaha, kan inte sluta skratta. Det är helt sjukt tråkigt fast skitkul ändå! you know what i'm saying? Dagens arbetspass var verkligen kul. Det hände lite mer än vanligt och jag och en i personalen hade nästan vattenkrig, lite oskyldigt så. Nästan säger jag. De boende ville hjälpa mig. Woho, I am the one they like! hihi, surt sa räven! ;D

Jag vet inte varför men jag har börjat lyssna på tokio hotel jättemycket, jättemysko enligt mig själv. Men de är riktigt bra, Tom är ju inte döööligt snygg heller, inget minus där inte! :)  grrrrr.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra Lizzan, fortsätt så ;)

2009-07-27 @ 21:09:47
Postat av: Matilda

Vart tusan jobbar du? :D

Haha, oh Tom ÄÄÄÄR dödligt snygg! <333

Haha, och dom är ganska bra ja :D

2009-08-03 @ 15:42:25
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0