Åh, minne för livet!

Hej hela bunten människor! :D

Tyvärr blev det inget bloggande i Stockholm. Men jag tror att ni överlever, eller vad säger ni?
Vistelsen var riktigt rolig! Vi bodde som sagt på Victory Hotel som ligger i gamla stan, det var femstjärnigt! :O) melikemelike! Jag fick välja rumsnyckel och såklart lyckades jag välja det lilla framför den stora sviten :( Jag som trodde att de skulle vara lika stora. Stor besvikelse! Men det var väldigt mysigt ändå! Ni skulle sett frukostlokalen! Den var riktigt fräck! De hade flyttat in stenblock som delade in rummen i lite mindre rum på vissa ställen om man ville ha det mer privat! Dock var det inte så sköna sängar som man hoppats på! :S aja, life goes on! Jag sov gott ändå, till och med det att Mattias (karlsson) ringde mig och ville prata. Tydligen var där i bakgrunden också Kitte och Widde men det uppfattade ju inte jag. Det första jag kommer ihåg där på natten är att jag står med mobilen i handen framför spegeln och jag har ingen aning om varför jag står med telefonen i handen eller vart jag var. Lite jobbigt. Men snart uppfattade jag situationen och slingrade mig snyggt ur det. Problemet var bara det att efter att vi hade slutat prata så kunde jag inte somna på nästan en timma. TACK!

Vi har iallafall shoppat massa, det blev nya jeans, två tunikor och ett par örhängen, just det en tröja också! Där rök mina pengar på en dag! :S tur att jag börjar jobba på måndag då! :D happyface.

Jag har haft ett par riktigt roliga dagar i den stora staden med päronen men framför allt fanny! tack.
Imorgon kväll bär det av till varberg med Ida :) alltså.. inget blogg. Om det inte skulle vara så att jag hittar ett internetcafé. Vi får se! ;) Titta gärna in lite då och då!












Jag och Fanny gick på Britney's konsert och gud vad bra det var! Skit i alla tidningar som skrev att det inte dög till någonting i princip. Det var sjukt bra och globen älskade henne! Ni skulle sett mig när hon gjorde entré. Hon kom ner ifrån taket och när jag fick syn på henne.. jag blev så lycklig! Förlåt mig men.. det var så sjukt overkligt att efter alla dessa år av "beundran" så fick jag äntligen se henne. Om jag grät? Ja, jag storlipade, jag var så glad. Det brast helt enkelt. Låter skitlöjligt men jag tänker inte ljuga. Jag är inte ensam i världen om att ha lipat vid en konsert.
Vi hade sittplatser och de var grymt bra. Det var ca 10-12 meter till scenen. Helt fantastisk upplevelse och jag gör gärna om det igen!

/ LizetteSofia


Kommentarer
Postat av: Maddi

Åh, jag kan känna känslan hur det är att se sin största idol bara 12 meter ifrån en! det går knappt beskriva kan jag tänka mig, ordet mäktigt räcker väl knappast till. Jag är jätteglad för din skull Lizette! :D

2009-07-16 @ 00:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0