en kväll fullspäckad med zombies och mumier, med andra ord, en thrillerkväll!

Jobb, jobb, jobb och jobba över! Så började den första delen av min dag. Jobbet var skitkul, ni måste tro att jag är tokiga, men så är det faktiskt. Dessutom jobbade jag över en timma, utan att göra någonting speciellt of course! Ska man skriva till det i den där saken där man skriver in hur många timmar man jobbat per dag? :S

Iallafall, efter jobbet så var jenny wennersten redan hemma hos mig och vi kollade film och åt gottgottig glass! det är fredag vettu ;) Vi kollade också på america's best dance crew där det var michael jackson theme. Thriller och alla de bäta låtarna var med, me like :D Nu kollar jag på mumien som jag av någon anledning tycker om och äter god tonfisksallad :)Efteråt ska jag till BeckanPeckan och hitta på något! Vi hörs imorgon och jag ber om ursäkt för den hemskt dåliga uppdateringen :( Ska försöka bättra mig! See yah!

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0