Hola!

Hemkommen är jag idag ifrån inte så soliga varberg! Under fredagen var det jättefint och varmt och såklart så lyckades jag somna i solstolen och jag brände mig rejält :S Men, men det är borta nu! Det regnade vääldigt mycket de andra dagarna och även lite åska förekom :( buhu, läääskigt! Det var trevligt i stugan med Ida men såklart så är det skönt att komma hem! Jag har köpt en ny älskling! :D en jättesnygg skjorta! Bild kommer senare när jag hittat kabeln och likaså så har jag köpt en åååh så snygg klocka.

Just precis nu sitter jag och kollar på erbjudanden ifrån VeckoRevyn- favorit. Varje månad så får jag nya erbjudanden, rabatter och så vidare. Det är väldigt bra!
Om en liten stund så ska Beckan hämta upp mig och så ska vi ta en liten tur med moppen och köpa cola och godis nu när hennes lov har börjat iaf! Mitt har precis slutat. Jag börjar jobba imorgon och jag är helspänd! Jag ska sova tidigt idag så jag åker hem ifrån Beckan vid tio- tiden så jag kan fixa det sista innan jag ska sova! Nej, nu ska jag ta på mig kläderna! Jag låter er veta hur första dagen gick imorgon, om jag failade eller om jag segrade! ;D
See yah!

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0