jävla f*nskapsväder! :(

Tack vare det underbara vädret som vi har haft de senaste dagarna som inkluderar åska och ösregn och vind som gör att man nästan flyger bort så fort man går utanför dörren så kan jag nu meddela att mitt internet inte längre funkar. Antagligen är det telia eller någonting sånt som det är fel på eftersom att det har blivit samma sak för många andra vad jag har hört. 
Men det kan också vara så att vår internet är utslaget tack vare att jag inte visste tillräckligt bra vilka sladdar jag skulle dra ut under åskstormen! :( Faan! Nu kommer ju ni att missa massa av mitt spännande liv! ;O :P haha! Nej men det är tråkigt att inte kunna dela av mig av min dag och mina känslor som ibland får ta del av inläggen.. :S!!!! 

Aja, när åskstormen var så satt jag hemma, alldeles ensam och läste böcker.Om jag var rädd? SKOJAR DU MED MIG? jag var skiträdd, väggarna skakade och jag tryckte i mig den ena kexchokladen efter den andra för att trösta mig! Magnus fick trösta mig i allt kaos! taack :) jag har börjat läsa as mycket nu av någon anledning.. trilogin om "Pojken som kallades Det". skitbra. Lipar hela tiden! Men, men! 

Igår kväll så var jag vid dalsjön med Magnus, Blacken, Veronica och martin. Det v ar mycket trevligt. Fast martin höll på skålla sönder mina ben! Han hällde på tändvätska på grillen när jag satt typ 5cm ifrån!! aja, ingen skada skedd som tur var! :) 

Nu om en liiiten stund så ska jag och mickan på bio, Ice Age 3 :D:D bäääst! just nu är dennis här på en kortvisit och sedan ska han vidare. det är trevligt att träffa folk menar jag. 
Okej, nu har mitt ben somnat så nu måste jag röra på mig xD Jag återkommer när min dator funkar igen, eller aa om jag är med någon annan som har internet ;) haha. Jag är hos mickan och vill inte vara asocial längre! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0