The apple doesn't fall far from the tree

Usch, en dag fylld av regn, regn, regn och åter regn. Allt i ett kör. Det är så fruktansvärt tråkigt att man inte kan göra någonting under dagen, visst jag jobbar men det påverkar ju en på jobbet också. Man blir ju trött av att i princip bara sitta och vara inne hela dagen medan vädret är piss utomhus och det är lika mörkt som det är på vinterhalvåret. Allmänt depprimerande. Bakning hjälpte dock :) det blev chokladmuffins på menyn, supergott. Watch out bitches, I'm on fireee!

I övrigt var jag så otaggad för att åka in till staden och kolla på S,S&S. Vädret gör väldigt mycket och pga att det idag så valde jag att stanna hemma. Jag tyckte det var lite synd att jag inte hade den motivationen, jag menar, en fika hade ju inte varit fel iaf. Det är iaf under tak. Men, nej icke.
Imorgon ska det vara bättre väder. Kanske någon som vill ta en fika efter tre med mig kanske? Hör av dig om du känner dig frestad ;D

/ LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0