tröööött

ZzzZzzZZZzzz...
ungefär såhär känner jag nu! borde inte vara uppe vid denna tiden! jag sover ju så fruktansvärt dåligt på kvällarna. Jag ska bara be om ursäkt för det senaste inlägget. Jag blev lite upprörd.. våldtäkt är en viktig fråga för mig. Jag tror inte att folk riktigt uppmärksammar det på rätt sätt. Vilket det nu är!? aja. Skitsamma. Nu har madde iallafall hjälpt mig med att fixa min header! Tack så hemskt mycket, det blev skitbra ;) jag försökte tidigare men det gick inte så bra dock :S då gick superhjälten madde hoppa in med en hjälpande hand! :) hihi.

Nu ska jag sova. Jag bloggar mer imorgon! (...) om det inte åskar dvs, vilket skulle förvåna mig om det inte gjorde. Men jag får ta mig tid ;)

/ LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0