varberg idag!

Ojojoj, äntligen!
Det känns allt bra skönt när man vaknade imorse (.. eller tja, det var för en och en halv timma sedan) och kände sig utvilad. Det finns inget skönare, dessutom att få sova i sin egna obeskrivligt sköna säng, lööööv it! Just nu sitter jag och smetar in mina ben och armar med xylocain pga alla jävla myggbett. Mitt blod måste vara väldigt gott med tanke på antalet bett som jag har! tss.

Under dagen blir det packa väskan igen för ikväll bär det av till varberg med Ida :) myyysigt. Kommer hem på söndag, vi båda börjar ju jobba på måndag. Det kan ju vara bra att få en natts sömn! Kanske att vi hänger på Beckan och några till som ska tälta i närheten vad jag har förstått. Trevligttrevligt :)
 På grund av att jag sticker till varberg så blir det inget bloggande, tyvärr, igen. Men jag tror att ni överlever några dagar. På söndag kommer bilder och uppdatering om vistelsen!

Kanske att några fler inlägg kommer under dagen, annars.. see yah!

/ LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0