...

Nej jag klarar inte sånt här. Jag har verkligen ingenting att göra. Jag har tagit fram allt som jag ska ha med mig till Mallis, och nu sitter jag här. Ensam.. och har tråkigt. När mamma anländer hem så ska vi gå igenom packningen så att jag verkligen har med mig allt!! Skulle ju vara sorgligt om jag glömde någonting. Nu kom jag på några saker som jag glömt av.. flipflops, high heels. OCH: Kamera +mobilladdare+extra battierier till kameran! :O:O
Bikinin är packad som tur är!! :) Alla 6 st :) Jag är beroende. Jag kollar precis nu på fler bikinis xD I'm craazy bitch!!!

Måste ha klänningar, måstemåstemåstemåstemåste! :) I'm addicted to them!
Säg vad som förvånar er ;)!?

Har någon nått förslag som du tycker att jag kan äta nu? Kommentera. Ni är dåliga på det!! :O fy skäms!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0