fuck.

fanfanfanfanFAN! :S

Jag hoppas att vi inte ser det vi har ifrån olika synvinklar. Du är en vän för mig, jag vill inte att du ska ha fått en falsk förhoppning. Skulle det vara så vill jag inte annat än att be om ursäkt. De orden fick mig att rygga tillbaka. De fick mig att tänka till. Vad hade jag gjort fel? Om jag bara kunde spola tillbaka tiden och se det ifrån ovan. Som en ande som observerar allt jag någonsin gjorde då du var i närheten..
Jag är ledsen, jag tyckte att jag gjorde det klart för vart vi hade varandra.  Jag vill att du ska veta att jag finns här, som vän, som en person i din närvaro som vill lyssna om du vill prata!

Snälla, ha inte förhoppningar om oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0