:)

Vilken underbar dag det var igår. Sången gick jättebra! Men saken var det att pga regnet så fick vi stå och sjunga under ett partytält precis vid gårn. De enda som såg oss (och förmodligen hörde oss) var de som stod allra längst fram. Eftersom att det var niorna som stod längst fram så var man inte nervös när man sjöng, man kände ju de allra flesta! :) Vi uppträdde först av alla och då hade ljudet inte ställts in tllräckligt bra så det var kanske inte så många som hörde.. :S
Jag kollade på mickan en stund och hon försökte få mig att sjunga högre xD aa jag kunde inte direkt göra det eftersom att det hade låtit otroligt jävla fult xD Det var liksom.. aa nej det är svårt att förklara!

Senare iallafall så skulle det delas ut stipendium. Gissa vad? Jag fick ett :D:D:D Jag är så sjukt stolt, och glad ;D JAg hade aldrig trott någonting sånt.

Jag fick detta jättefina halsbandet ifrån hedbergs guld! (Tur att jag inte redan hade det, hihi.) Jag fick också en ros och motiveringen till att just jag fick ett stipendium :) Wiho!

Finfint :)



Kvalitén är ju inte den bästa på bilden, men den är väldigtväldigt fin iallafall! :)



Glaaaad i regnet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0