här ska jag tydligen skriva eller?

Hej gott folk ;) Här sitter en totalt utmattad Lizette! ..idag igen(...)

Idag igen fick jag vara barnvakt, de små tjejerna sken upp med hela ansiktet när jag kom på morgonen :o) det kändes riktigt bra, utan tvekan. Föregående dag så kollade de knappt på mig, sa knappt ett ord när jag kom. De var allmänt blyga och stod och gömde sig bakom mormor som om jag skulle komma och äta upp dom! :S Men sedan känslan idag, den slog allt :oD lalalaLAlalaaaaalalalllaaalllaaaa!
Det första som tvillingarna bestämde åt mig att vi skulle göra var att springa ungefär 4 varv runt huset.. och tomten. Mormor har ju inte den minsta trädgården om man säger så! värmen tog ju kol på mig dessutom.. XXXXXXO

Jag vet inte vad jag ska säga .. vi har gjort stora framsteg som kusiner! Jag duger inte till vad det gäller allt men jag får iallafall bära dom och trösta! :) Sånt gillar vi! Jag ska tillbaka imorgon en liten stund och på eftermiddagen ska jag leka med Lill'Becks! Yesbox, Beckan du gissade rätt, jag har döpt om dig för tillfället!!

Men, men enjoy här kommer lite bilder ifrån dagen som talar för sig sjävla :o)



Här leker vi med gardinerna eller vadå? haha, sånt gillar mormor.. NOT xD



Hannas små fossingar :D



Agnes goes buuusmaja :)



Tittut!



Hanna ville inte vara riktigt lika diskret som systern sin när kameran kom fram! Linslus? Ni skulle ha sett henne igår, hon var grymt lik en väääldigt ung Twiggy!



Smiiile hanna :D



Men tjejer, man får inte hoppa i sängen och speciellt inte med tuggummi i munnen! :O



Myyyys <3



En söt sak med dessa små bustroll är att när de leker "mamma, pappa, barn" så har de bytt namn så det heter då: "Mamma och Erik". Erik är deras lilla ettåriga kusin, därav namnet erik! Hanna (hon med skjortan) är i 90% av fallen Erik och Agnes är han Mamma :) Sött? jaaaaa!



Frukt-time!!



Hihi!



Playing with the girls! spela "fotboll" med tennisrack!



Moffa är cool!!! :D;D



Hanna och jag! =D


Kommentarer
Postat av: Mona! :D

Hahaha asså gud vad söta ungar! :D:D får man hyra dom någon gång? (A) ;)

2009-07-02 @ 00:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0