jaha, den ville inte ta alla kort i samma inlägg. Kolla de andra först!


aaah, sombreros fanns det ju överallt, i alla storlekar!

Sista kvällen i cala bona! Fan vad kul vi hade :) Visst är vi söta i våra små (och inte lika små) sombreros? (a)

utanför hotellet!

Vi står och väntar på bussen som ska köra oss till flygplatsen!
T.V: Fanny, Jocke, sanna, Gunilla, Rolf och Lisa!

Jag saknar det! som fan!

Detta är sista kortet ur min lilla samling och jag bjuder på den ;) Här står jag och väntar på att få gå ombord! och spanar på killar, of course! vad tror du om mig? självklart attt jag gör det ;) söt som vanligt eller vadå? haha.

Nu har jag delat med mig av min UNDERBARA resa till Mallorca. Hoppas att ni tyckte om det och inte tröttnade redan efter andra kortet ;)

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0