nanny...

Godkväll folket!
I sängen sitter en aningeb trött person, den personen heter Lizette. Hej allihopa jag heter Lizette och är sjuukt trött efter en dag som barnvakt. PUUUUST* !!! Det är sjukt vad små .. vad är dom?.. tre år? aja, två treåringar lyckas göra mig heelt slut. Det kändes bra när en kall dusch väntade när jag kom hem! :) Löööööv! Hallelujah!

Nu sitter jag och kollar på the 40year old virgin, den är helt okej .. lite pinsam kanske?!  liiite. Förlåt att jag har så sjukt tråkiga inlägg numera. Saken är den att jag inte har någonting roligt att skriva om och då blir ju inte inlevelsen så jävla bra heller, eller hur?! Jag får börja skärpa till mig, på riktigt, I promise. Imorgon ska jag ta lite kort ifrån allt barnvaktande och då kanske det gör saken bättre! :D me so hopa! :O)
Nu ska jag fortsätta kolla och sedan ska jag soooova., Tagga morgondagen! Veronica ,, om du läser detta. Call me tomorrow! Kisssssss

/ LizetteSofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0