pust*

Woooh, vilken dag det har varit! Jag har dömt 10matcher och jag känner mig såå bra :=)
Jag har tjänat pengar, motionerat& gott upp tidigt :D

Det gick väldigt bra att döma! :) Men under en match så blev jag fan rädd för tjejerna. Jag trodde helt ärligt att de hade tagit någonting? :O Helt stört. Jag var tydligen inte den enda av domarna som märkte det. Men tränarna var ju inte heller helt oskyldiga ;D



Dessa saker köpte jag igår med mamma i stan, jag älskar den vita bikinin :) Kommer vara skitsnygg i den när man fått bränna ;)


Älskarälskarälskar



Hur läcker är den inte då?


Okej,, hatt är inte min grej. Men den kommer behövas på Mallis antar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0