sista dagen i skolan [x] CHÄÄÄÄK! ;)

Hejhejhallåå!

Hur underbart är det inte att skolan, jag menar riktiga skoldagarna äntligen är över!!! :D weeei!
Jag hade en riktigt lektion idag, det var B-tid. Men det skulle jag inte ens kalla för en riktig lektion om jag tänker efter. Första lektionen var franska, som blev inställd. Sedan skulle jag haft läsning, men jag var i slöjden och gjorde klart mitt täcke :) Sedan gick vi till no-salen för att städa våra skåp! Det kändes verkligen när man lämnade in nyckeln till Vickan :S det kändes tomt! Efter detta slutade alla i vår klass, klockan var då tjugo över ett. Men jag slutade dock inte samma tid.. Det var sista övningen innan skolavslutningen idag, genrepet. Pöjkarna var tyvärr inte där.. så jag och olivia blev kompade av Johan Fagrell och någon..mer. Det gick bra, vi fick igång sexorna iallafall! :D det kändes verkligen positivt :)(y)

Sedan blev det bussen till djupadal! Där mötte Beckan mig på moppen, jag mutade henne. Orkade verkligen inte gå xD Latoxe jag veet! ;)

Om en litenlitenliten stund så ska jag på domarmöte. Direkt efter det så ska jag döma F10. Därefter ska jag kolla på mina tjejor som spelar match mot fanny (alltså Timmele/Hössna).
Nu ska jag tagga matchen, Rolf, alltså huvuddomaren (så att säga, domarens domare) ska kolla på hur jag dömer! JAg är skitnervös! :S Wish me good luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0