tänker på tiden som varit..

Jag slutade kvart över två idag! Känns väldigt skönt, så jag tänkte nu när jag kom hem att jag skulle göra klart en stor del av mitt lapptäcke, men nu funkar inte symaskinen! Riktigt irriterande. Så det blev att jag bloggade istället :)

Nu sitter jag och funderar på skoltiden som är klar.. jag tror faktiskt att jag kommer sakna min klass trots allt. Det känns hemskt att säga att jag inte kommer göra det, men aa, jag vet inte. När man tänker tillbaka på tiden som vi har haft.. så är inte allt tråkigt och dött.. om ni förstår. Det fanns små ljusglimtar då och då, tro det eller ej!
Men jag tänker mest på alla personer som jag inte tagit kontakt med som jag kanske borde ha gjort. Samt alla bra och snälla lärare som man inte kommer träffa mer :( Det känns dystert. Har haft många lektioner som man inte kommer ha mer, det känns också tråkigt. Vilket öde x) Men för att se det på den positiva sidan: Jag får göra någonting som jag tycker är roligt, varje dag i princip. Dessutom får jag träffa nya roliga människor och aa, längtar!


Om 45 minuter ska jag till frisören och bestämma frisyr till balen (avslutningsfesten för de som vill)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0