Värmebölja, jaa! Åh mama!

Heeey!
Hur underbart är inte vädret idag? jo heeelt fantastiskt jävla bra :) Jag har legat ute och solat i några timmar nu och hoppas ju på lite färg. Jag är så arg på mig själv för att jag inte fick mer färg när jag var på mallis. Jag menar, jag borde ha varit neger ur min synvikel, men neeej inte då! Aja, inte blir det bättre när man träffar moa på stan som är mer än neger, varit borta en vecka precis som jag! haha, livet blir inte alltid som man tänkt sig ;) Kul för moa iallafall! :D

Sedan har jag tänkt på en till sak, jag vill utomland en gång till nu i sommar. Alla åker ju bort i slutet av lovet och lagom till skolan börjar igen. Då är de bajsbruna och själv får man hitta på en ursäkt till att man inte är så brun som dom! Vilket blir ganska enkelt xD haha, aja, that's life!

Nu är det ju iallafall ett perfekt tillfälle till att sätta sig nere i den svala källaren och blogga lite tänkte jag, nu i sommarhettan! Och visst är det så? me like. Det är runt 30grader och jag känner mig verkligen uppåt., funderar bara på vad man ska göra ikväll :S hmm. Jag skulle ju egentligen varit ute igår men kroppen gör inte alltid som man vill så tyvärr blev det att jag fick stanna hemma istället. Kollade på någon konstig, men dock väldigt bra, krigsfilm med George Clooney och någon annan, känd, person....!? =/ ? haha. Never mind. Snart ska jag lägga upp lite fler bilder ifrån mallis. Det har inte riktigt blivit som jag lovat de senaste dagarna så.. aa! de kommer nu iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0