wunderbaum ;D

Jag är heeelt lost i dessa skorna! De kommer ifrån Marco Tozzi och var inte speciellt dyra heller för den delen. Men de är helt underbara, sköna och snygga och .. aa precis som om jag hade tänkt mig! I'm loooovin' it!!
De kommer vara placerade på mina små fossingar på torsdag då balen äger rum, sedan dagen efter: på skolavslutningen! :) Har jag nämnt att jag har en viss skomani? Men det kanske ni redan har listat ut..?! 

Jag är .. jag har.. en passion för klänningar, skor och väskor! Jag förstår hur detta låter. Men så är det! Jag får aldrig nog av de. Jag har flera plastkassar med skor, jag vet dock inte när jag ska använda de :S Värre..




www.MarcoTozzi.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0