090516

Ja, trots all förmodan så sitter jag bänkad framför tv:n och kollar på eurovision song contest.
Det blir förmodligen bara att vi kollar in bidragen och sedan får vi väl försöka hitta någonting annat att kolla på.

Blev lite sur i början av ESC. Det måste väl varit så att han, vinnaren av esc från förra året, sjöng playback. Eller? Jag tyckte att det verkade lite för bra att han kunde slänga sig fram och tillbaka och springa utan att vara anfådd eller låta ansträngd när han sjöng i luften. Ni förstår säkert vad jag menar. Det var lite för bra för att vara sant. Pinsamt för han bara att hans jacka, eller om man ska kalla det för kavaj, fastnade i linorna xD

Det verkar vara ganska bra bidrag i år. Just nu lyssnar jag på Island bidrag.. hur fin som helst!! :) loooooove!
Jag tycker också att det var bra nya regler som de hade infört. Juryn har 50% av det avgörande, och sedan får inga rösta på något bidrag förrän sista sången har blivit sjungen. :) (y) we like!

Nu ska jag gotta mig med marrängtårta och bra musik (hoppas jag)!
Godkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0