090523

Hej mina små vänner!

Det var en trevlig dag på stan med lilla Mona. Vi var allmänt galna och.. you name it!
Det som hamnade i väskan var i alla fall godis. Of course så köpte jag andra saker också, bl.a. ett armband, ni vet från indianstånden, nej. Våga inte tänka på andra saker än det jag menar! Armbandet fick i alla fall placeras dirket på handleden. 
Efter en liten stund så gick vi förbi indianerna.. dom läskiga som alltid står på marknader och spelar ni vet? Och dom hade sånna där nice tattoo's. Jag tyckte att det var lite kul så jag gick fram och fick en liten stjärna på min vrist :) Det skulle varit kul om den var riktig bara.. funderar på om jag ska göra en sån när jag blir myndig. Det är så jobbigt, mina föräldrar säger att jag inte får tatuera mig innan jag blir myndig. Helst inte efter det heller, suck och pust! Men så fort jag fyller arton ska jag tatuera mig. Eller pierca mig.. kanske både och på samma dag? :) aja.. jag kommer i alla fall boka tid i förskott så jag verkligen får en tid! Vilken present :):) fast från mig själv...!?? hmm. Aja.. skitsamma.

Mona fick sedan syn på en heliumballong som såg ut som Blixten McGee eller vad bilen nu heter. Hon blev kär direkt. Nej okej, det blev hon inte alls, men den var störst och vi bestämde oss för att suga i oss lite helium och prata i parken. Det var vääldigt fint. Om jag kommer på hur man gör så lägger jag kanske in en liten film på oss när vi pratar! Det är jättefint, jag lovar! Första gången för mig ;)

Nu ska jag ta och skriva klart det sista på min muntliga redovisning om Marilyn Monroe som ska redovisas på måndag ;) Jag vet.. det är mycket som ska göras! Kraaam



Här kommer lite bilder ifrån dagen :)




Jag sitter och väntar på att få färgen placerad! Sedan hur fint det blev efteråt! :D




Sedan har vi lilla Mona :D Snygga effekter va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0