Bläääääu

Döda mig,
eller nej gör inte det! Men saken är den att jag håller på att bli förkyld. Tror jag. Som ni vet så har jag varit lite upp och ner vad det gäller hälsan.. nu håller rösten på att svika mig och det känns som om jag har ett löv i halsen. Konstant.

Vi hade för övrigt kryssprov i SO:n om mellankrigstiden. Det gick väl ganska så bra men man hade väl sina stunder av tvivel. Satt och gjorde sista minuten plugg igår. Eller aa, det är väl mer sista dagen.. sedan var det lite plugg precis innan provet.

Jag undrar vad våra lärare tänker med? jag menar... vi har fyra veckor kvar i skolan ungefär och vi har inte ens påbörjat massa saker som vi ska ha gjort. Jag är väldigt säker på att det kommer bli väldigt stressigt och allmänt jobbigt.
Det är så oerhört skönt att äntligen sluta denna skolan. Jag orkar inte med alla jobbiga person *host*fjortisar*host*, och irriterande lärare. Kommer dock sakna vissa personer! Det ska också bli kul att lära sig saker som man faktiskt intresserar sig för! och så får man ju inte glömma alla nya människor! Längtar verkligen. Längtar mer till sommarlovet men såklart så ska det bli jättekul att börja Almås.. jag måste komma in!

Jaja, nu börjar SATC så nu ska jag avsluta! Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0