Dagens händelse..

Hahhaa, jodå den var minnesvärd. Hoppas ni kommer tycka den var lika kul som jag tyckte xD haha..

Jo jag var påväg till matten i sal 119 och gick ganska nära skåpen vid biblioteket. Jag går och pratar med Mickan och helt plötsligt tar det helt stopp. Anledningen? Mina byxor fastnade i ett av skåpen på något mystiskt sätt!
Men eftersom mina ben och mitt huvud inte la märke till det till en början så fortsatte jag att gå fast mitt höftparti satt fast i skåpet så trillade jag framåt och åt sidan.. rätt in i skåpen! hahaahahhaa, sitter och skrattar åt mig själv nu! jag är så konstig. Men, men.. det var synd att ingen filmade det för då hade den lätt hamnat på bloggen på dirren ;) Allt för er läsare!

Som tur var så blev det inget stort hål i byxorna som kunde varit pinsamt..
men nu ska jag väl ta och skriva NO:n .. måste göra mindre roliga saker också ibland! Ska ju vara borta hela helgen hos Fanny :D kommer bli jättekul men jag kommer sakna er!
Puss&KramSkumbanan! peaceout.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0